написати листа
 українська        русский

      історія
      досягнення
      публікації
      фото
      матеріали
      сертифікати
      каталог
      переглянути прайс
      завантажити прайс
 
 

 
  голосувати

 
 
  03.02.2008

Розвиток ринку канцтоварів в Україні розпочався на початку 90-х, разом з наповненням українських прилавків іноземним товаром. Канцелярські товари, як і весь тодішній імпорт, разюче відрізнявся від того, котрий звикли бачити вітчизняні споживачі - як різномаїттям форм, так і кольоровою гамою. Не важко спостерегти, що за ці 17 років споживацькі попит та смак пережили глобальні зміни - від гонитви за яскравістю та дешевизною - до готовності платити втричі більше за якість та бренд. Прикрим залишається лише той факт, що озброюючи школяра чи студента всім необхідним канцелярським арсеналом, ми продовжуємо класти гроші в кишені іноземного дядечка... На відміну від ринку продуктів харчування, котрий майже цілком відвойований вітчизняним виробником, виробництво канцелярського приладдя залишається на зародковому рівні: спробуйте завітати в канцелярський магазин нашого міста і знайти там вітчизняну ручку чи портфель. В списку 20 наймогутніших операторів ринку України виробництвом займається бодай чверть, всі інші завозять продукцію (часто сумнівної якості) з-за кордону, сміливість представляти на ринку зроблене власними силами мають лише одиниці.

Компанія Полімер - одне із небагатьох успішних підприємств нашого міста, була заснована в 1993 році, саме тоді в Городку з'явилась перша лінія з виробництва обкладинки для зошитів. З того дня Полімер почав набирати обертів і до 2004 року став одним з трьох найкрупніших виробників обкладинок в Україні. Причин цьому багато: в перші роки незалежності ринок був стихійним і неорганізованим, але характеризувався величезним попитом, асортимент продукції неухильно зростав (для порівняння два десятки найменувань, що були представлені в 93-95 роках, сьогодні перетворилися в 300 повноцінних видів товару: обкладинки для зошитів та підручників, обкладинки для документів, офісні канцтовари, папки для студентів та школярів, пенали та ін.). Велику роль відіграв і регіональний фактор - в Західній та Центральній Україні подібного виробництва не було і цю нішу вдало зайняв Полімер. За 15 років існування представники компанії прийняли участь у 10 виставках, стали постійними учасниками щорічної виставки канцтоварів «Світ Канцелярії» та міжнародної виставки реклами «КЕХ». Було заключено ряд угод з наймогутнішими торговими сітками України - «МЕТКО», «Сільпо», «Фуршет», «Караван», та.ін., дякуючи цьому кроку продукцію підприємства можна зустріти на полицях майже кожного обласного та районного центру країни.
Внутрішнє життя підприємства також зазнало багатьох технологічних та організаційних перетворень. В 2007 році спільними зусиллями було реалізовано глобальні проекти - купівля, встановлення, запуск та настройка лінії по переробці поліетиленової плівки, що була зконструйована на заводі Нікізоп 8Ьагр у Бельгії та Італії. Відразу після цього було ввезено та встановлено ще дві потужних високопродуктивних машини по переробціполіетиленової та полівінілхлоридної плівки. Наявність таких серйозних потужностей привела до потреби вдосконалення всіх ланок виробництва, цілого ряду складних технологічних рішень та задіяння спеціального обладнання. Добова робота такого станка може забезпечити річну потребу невеликого містечка, і це не може не радувати. Але керівництво підприємства постійно постає перед проблемою наявності кваліфікованих кадрів, адже наскільки б досконалою не була б техніка - нею потрібно керувати. З нестачею кваліфікованих робочих рук зіштовхуються майже всі українські виробники, але знаходячись в районному центрі, де майже кожен хто вміє та хоче працювати - в роз'їздах, цю проблему відчуваєш особливо гостро.

Втім, виробник на те і виробник, щоб братись за найскладніші завдання та процвітати незважаючи ні на що: розвивайся, або помри - так говорить жорстокий, але невблаганний закон бізнесу. Тож доводиться докладати зусиль і крокувати вперед: в планах 2008 року участь у всеукраїнських виставках, пошук нових партерів та сфер діяльності, планове «завоювання» ринку Східної України. Виробничий та фінансовий ріст створює потребу розширення управлінського складу, для котрого планують будувати окремий офіс, подарунком працівникам стане буфет. Аби плани та очікування стали реальністю - потрібні злагоджені зусилля всього колективу, стимул котрого - кращі умови праці, пристойна зарплатня, та можливість заробляти, живучи в рідному місті, разом з сім'ями та близькими. А такою можливістю, на жаль, може похвалитись не кожен.


Алла Собко